Srijeda, 19.04.2017 | 12:52
IZVOR: telegraf.rs

DŽINOVSKI asteroid danas prolazi pored Zemlje!

Posljednji je put 2014-JO25 blizu Zemlje prošao prije 400 godina, a nakon ovog prolaska "vratiće se" tek oko 2600. godine

Foto: Ilustracija, mirror.co.uk

Asteroid veličine oko 600 metara u sredu će proći vrlo blizu Zemlje, ali to neće predstavljati nikakvu opasnost za našu planetu, objavila je u utorak NASA.

"Iako nema nikakve opasnosti od toga da asteroid udari u našu planetu, svemirsko tijelo tolike veličine proći će vrlo blizu", stoji u saopštenju američke svemirske agencije.

Asteroid nazvan 2014-JO25 ima veličine 650 metara i proći će oko 1,8 miliona kilometara od Zemlje, što je nešto manje od pet puta u odnosu na udaljenost koja našu planetu dijeli od Mjeseca.

Posljednji je put 2014-JO25 blizu Zemlje prošao prije 400 godina, a nakon ovog prolaska “vratiće se” tek oko 2600. godine, prenosi Hina.

Veliko svemirsko tijelo pokraj Zemlje će proći nakon što je okružilo Sunce, a zatim će nastaviti putovanje prema Jupiteru pa će se ponovo vratiti prema središtu Sunčevog sistema.

Idući će se put veliko svemirsko tijelo približiti Zemlji 2027. godine. Tada će asteroid 199-AN10, veličine oko 800 metara doći na udaljenosti od 380.000 km od Zemlje, što je distanca između naše planete i Meseca, prenosi Fokus.ba.

Iz NASA-e ističu da je ovo “nevjerovatna prilika” za astronome i zaljubljenike u svemir da čak i manjim teleskopom prate prolazak asteroida jednu ili dvije noći.

FOTO: Bobi Marjanović se slikao sa SEKSI manekenkom, odgovor njegove supruge je urnebesan!

Srijeda, 22.11.2017 | 21:41

Srpski košarkaš i član NBA ligaša Detroit Pistonsa Boban Marjanović iskoristio je pauzu između dvije utakmice i slikao se sa brazilskim modelom, Aleksandrom Ambrosio.

I OVO JE MOGUĆE: Sud u Kini PRODAJE avione preko INTERNETA!

Srijeda, 22.11.2017 | 21:34

Onlajn kupovina u Kini dostigla je novi nivo nakon što su dva aviona kompanije Boing prodata na Alibabi.

FOTO: NOVI TREND: Vratili se KOCKASTI NOKTI i to u veoma ČUDNOM OBLIKU!

Srijeda, 22.11.2017 | 21:27

Zaboravite na bademaste i oble nokte.

SEKS SAVJETI: Ovo su najbolje poze za muškarce koji nisu OBDARENI

Srijeda, 22.11.2017 | 21:12

Muškarci koji ne mogu da se pohvale veličinom, a žele da unaprijede svoju igru u krevetu, trebalo bi izbjegavaju neke poze.

Pomoću ovih PET koraka brzo i lako očistite fleke sa SJEDIŠTA u AUTU!

Srijeda, 22.11.2017 | 21:00

Tokom vožnje, sigurno vam se bar jednom desilo da prospete sok ili kafu na sjedište.

VIDEO: ŠOK: Roditelji pored svoje BEBE uočili nešto zbog čega su ostali u ČUDU!

Srijeda, 22.11.2017 | 20:49

Laura Hej i njen suprug Din Evans, dok su gledali svog 18-mesečnog sina kako spava, pa su na snimku uočili nešto neobično.

OTKRIVENO: Evo zašto imate LOŠ ZADAH kada se probudite

Srijeda, 22.11.2017 | 20:30

Budući da se na jeziku nalazi najviše bakterija, preporučljivo je čišćenje jezika strugalicom, u trajanju od dva do tri minuta, kao i korišćenje bezalkoholne vodice za ispiranje.

Fejsbuk uklonio PORUKU SAUČEŠĆA, pa se izvinio porodici MAFIJAŠA!

Srijeda, 22.11.2017 | 20:26

Kompanija Fejsbuk izvinila se porodici šefa italijanske mafije Salvatorea Rine, zvanog Toto, zbog uklanjanja poruka saučešća poslije njegove smrti prošle nedjelje.

FOTO: Brena objavila FOTOGRAFIJU koja otkriva VELIKU TAJNU

Srijeda, 22.11.2017 | 20:04

Pjevačica Lepa Brena je danas priznala nešto što je oduvijek zanimalo sve njene fanove.

PRAKTIČNO RJEŠENJE: Sa kliznim vratima otvorite PROSTOR!

Srijeda, 22.11.2017 | 19:58

Praktično rješenje pogodno naročito u manjim stanovima.