Srijeda, 19.04.2017 | 12:52
IZVOR: telegraf.rs

DŽINOVSKI asteroid danas prolazi pored Zemlje!

Posljednji je put 2014-JO25 blizu Zemlje prošao prije 400 godina, a nakon ovog prolaska "vratiće se" tek oko 2600. godine

Foto: Ilustracija, mirror.co.uk

Asteroid veličine oko 600 metara u sredu će proći vrlo blizu Zemlje, ali to neće predstavljati nikakvu opasnost za našu planetu, objavila je u utorak NASA.

"Iako nema nikakve opasnosti od toga da asteroid udari u našu planetu, svemirsko tijelo tolike veličine proći će vrlo blizu", stoji u saopštenju američke svemirske agencije.

Asteroid nazvan 2014-JO25 ima veličine 650 metara i proći će oko 1,8 miliona kilometara od Zemlje, što je nešto manje od pet puta u odnosu na udaljenost koja našu planetu dijeli od Mjeseca.

Posljednji je put 2014-JO25 blizu Zemlje prošao prije 400 godina, a nakon ovog prolaska “vratiće se” tek oko 2600. godine, prenosi Hina.

Veliko svemirsko tijelo pokraj Zemlje će proći nakon što je okružilo Sunce, a zatim će nastaviti putovanje prema Jupiteru pa će se ponovo vratiti prema središtu Sunčevog sistema.

Idući će se put veliko svemirsko tijelo približiti Zemlji 2027. godine. Tada će asteroid 199-AN10, veličine oko 800 metara doći na udaljenosti od 380.000 km od Zemlje, što je distanca između naše planete i Meseca, prenosi Fokus.ba.

Iz NASA-e ističu da je ovo “nevjerovatna prilika” za astronome i zaljubljenike u svemir da čak i manjim teleskopom prate prolazak asteroida jednu ili dvije noći.

KONAČNO: Wikipedia uvodi novu opciju koja će vas zanimati

Utorak, 24.04.2018 | 08:49

Wikipedija konačno uvodi alat koji će čitaoce spasiti od beskonačnog kopanja po linkovima koji povezuju pojmove i tako doprinijeti čitanosti objavljenih članaka.

Vremenska prognoza i stanje na putevima

Utorak, 24.04.2018 | 06:59

Pogledajte kakvo nas vrijeme i stanje na putevima očekuje danas u Crnoj Gori.

LIJEČI PREKO 50 BOLESTI: Naučite da spremate čaj od kurkume

Ponedjeljak, 23.04.2018 | 21:54

Istraživanja su potvrdila da ovaj čaj ima izuzetnu ulogu u rješavanju mnogih zdravstvenih problema.

Kulturne i kreativne industrije mogu biti važan pokretač razvoja crnogorske privrede

Ponedjeljak, 23.04.2018 | 21:24

Institut za preduzetništvo i ekonomski razvoj (IPER) najavio je danas realizaciju projekta “Mapiranje kulturnih i kreativnih industrija u Crnoj Gori” čiji je fokus izračunavanje ekonomskih efekata sektora, identifikovanje i promovisanje najboljih praksi, unapređenje preduzetničkih vještina u sektoru, kao i priprema strateških smjernica za dalji razvoj sektora za kreatore politika.

BIĆE OPET KAO NOVE: Očistite gumu na BIJELIM patikama

Ponedjeljak, 23.04.2018 | 21:12

Koliko god ih vi stavljali u mašinu za veš na posebnom programu, bijela guma na patikama najčešće dobije fleke ili požuti, a sve zbog centrifuge.

KINESKO ČUDO OD TELEFONA: Ima četiri kamere i bateriju od 13000 mAh

Ponedjeljak, 23.04.2018 | 20:59

Kineska kompanija Ulefone je svoj pametni telefon Power 5, koga odlikuje baterija rekordnog kapaciteta od 13.000 mAh, predstavila još u februaru u Barseloni tokom ovogodišnjeg MWC sajma.

UOPŠTE NISU LAGANI: Ova četiri znaka Zodijaka su "najkomplikovanija"

Ponedjeljak, 23.04.2018 | 20:29

Nekima su osjećanja teret, preteško breme, a nekom ne. Za ova četiri znaka definitivno možemo da kažemo da su "komplikovani", višestruko složeni i nimalo lagani - ni za druženje, kao ni za ljubav ili poslovnu saradnju.

VIDEO: NESTVARNE SCENE NA BALKANU: Dva sata bježao od policije, na TRAKTORU?!

Ponedjeljak, 23.04.2018 | 19:58

Bizarna situacija odigrala se u nedjelju nedaleko od Slatine u Hrvatskoj. Jedan traktorista više od dva sata bježao je od policajca na motoru po njivama Čađavice, piše 24 sata.

VIDEO: PRVI SNIMAK: Evo kako izgleda sin Vilijama i Kejt

Ponedjeljak, 23.04.2018 | 19:45

Britanski princ Vilijam doveo je djecu, princa Džordža i princezu Šarlot, u bolnicu u Londonu da vide danas rođenog mlađeg brata, posle čega su on i supruga Kejt Midlton izašli na balkon bolnice sa novorođenim sinom.

VOJNIČKA DIJETA: Ubrzajte metabolizam i skinite kilograme do ljeta

Ponedjeljak, 23.04.2018 | 19:39

Kada pravilno slijedite plan ove vojničke dijete, možete se brzo naći na dobrom putu da izgubite težinu i ubrzo pređete sa XL na M veličine.