Petak, 22.02.2019 | 20:19
IZVOR: b92

"Nije bilo toliko daleko": NASA na dobrom putu da pronađe ŽIVOT izvan ZEMLJE

Američka svemirska agencija NASA do sada nije pronašla dokaze da život postoji ili da može postojati na Marsu, ali njeni stručnjaci sada vjeruju da su sve bliži stvarnom otkrivanju tragova života na Crvenoj planeti.

Foto: SAP News Center

Svemirska agencija je uključena u niz projekata u potrazi za tragovima života na drugim mjestima u Sunčevom sistemu, zbog čega se stalno spekulisalo o tome koliko su daleko od tog otkrića, prenosi Independent.

Na različitim planetama i mjestima širom univerzuma, pričalo se da postoji mogućnost da "život procvjeta", a dosadašnja zapažanja sa Marsa pokazala su da je ta planeta mogla da bude "obećavajuće" mjesto, na kome se nekada živjelo ili se još živi.

Nakon što se svemirska agencija oprostila od rovera Oportjuniti, zahvaljujući kome se došlo do podataka koji su ukazali na to da je Mars aktivniji i zanimljiviji nego što se moglo pretpostaviti, NASA će i dalje nastaviti da traži život na toj planeti, ističe Džim Brajdenstin iz te svemirske agencije.

"Nije bilo toliko daleko od toga da se otkrije", rekao je on i dodao da bi buduće misije trebalo da omoguće naučnicima da se sakupljeni uzorci sa površine Marsa vrate na Zemlju, u nadi da će se doći do bioloških znakova koje su ostavila živa bića, rekao je on.

"Bićemo u mogućnosti da pogledamo uzorke i utvrdimo da li tamo ima takvih znakova. Cilj je otkriti život na drugom svijetu, to je ono što pokušavamo da postignemo", zaključio je Brajdenstin, istakavši da smatra da je NASA na dobrom putu.

"Pale su mi naočare, a stariji čovjek me je pljunuo..." U centru Herceg Novog PRETUČEN turista iz Amerike

Utorak, 26.03.2019 | 07:56

Američki državljanin Jurij Sigalov brutalno je pretučen u petak veče u jednom prolazu u centru Herceg Novog.

SUDBINA "jača" od zakonskih propisa: U Dječijem domu u Bijeloj boravi DVOGODIŠNJA DJEVOJČICA

Utorak, 26.03.2019 | 08:18

U Dječijem domu Mladost u Bijeloj boravi djevojčica koja ima nepune dvije godine, iako je propisano da u ovoj ustanovi ne bi trebalo da budu smještena djeca do tri godine. Ipak, u njenom slučaju život je pokazao da se ne može sve oivičiti čvrstom regulativom, piše Pobjeda.

Sterling: ''Svi crnogorski navijači moraju da plate cijenu zbog RASIZMA, sljedeći put će RAZMISLITI''

Utorak, 26.03.2019 | 09:53

Rahim Sterling smatra da svi crnogorski navijači moraju da plate cijenu zbog rasističkih povika tokom meča kvalifikacija za Evropsko prvenstvo protiv Engleske.

Država jednoj muškoj osobi platila operaciju PROMJENE POLA: Troškovi liječenja iznosili 11.700 EURA

Utorak, 26.03.2019 | 07:16

Fond za zdravstveno osiguranje odobrio je tokom prošle godine jednoj muškoj osobi, pripadniku LGBT populacije iz Crne Gore, da o trošku države promijeni pol.

KRIJUMČARILI LJUDE: U POLICIJSKOJ AKCIJI uhapšeno više osoba,a među njima su i službenici UPRAVE POLICIJE!

Utorak, 26.03.2019 | 09:53

Iz vrha Uprave polciije "Vijestima" je potvrđeno da među uhapšenima ima i njihovih službenika, ali nijesu precizirali zbog kojih krivičnih djela

Nikada ne bi ste PRETPOSTAVILI: BILIJAR se igra na ZELENOJ PODLOZI zbog ovog RAZLOGA!

Utorak, 26.03.2019 | 21:59

Ljubitelje popularnog bilijara koji se odigrava na drvenom stolu prekrivenom platnom u zelenoj boji, iznenadiće razlog zbog kojeg sto uglavnom ima podlogu baš te boje.

IMOVINSKI KARTONI: Ministarka Sekulić postala suvlasnica VIKENDICE, podigla stambeni kredit od 110.000 EURA

Utorak, 26.03.2019 | 21:59

Ministarka ekonomije Dragica Sekulić postala je prošlog mjeseca suvlasnica vikendice u mjestu Bogišići blizu Tivta, a sredinom januara podigla je stambeni kredit od 110.000 eura, stoji u imovinskom kartonu koji je dostavila Agenciji za sprečavanje korupcije.

Zaista su POSEBNI: Ako pored sebe imate osobu rođenu u APRILU mjesecu, BLAGO VAMA!

Utorak, 26.03.2019 | 21:37

Baš kao i proljeći i oni u naše živote unose svjetlost i toplotu.

FOTO: Među OBLACIMA: Doći do ove CRKVE na "STUBU ŽIVOTA" prava je VJEŠTINA!

Utorak, 26.03.2019 | 21:16

Cijeli prostor na vrhu obuhvaća tek 150 kvadratnih metara, a s obzirom na to da nema nikakav izgrađen lift, do njega se možete popeti samo pomoću ruku, nogu i nešto sreće.

Kosovska vlada ODLUČNA: U narednih 10 GODINA biće ZABRANJENE sve igre na sreću

Utorak, 26.03.2019 | 21:13

Prištinske institucije usvojile su danas izmjene i dopune zakona o igrama na sreću, kojima je predložena zabrana kockanja i zatvaranje svih kockarnica u narednih 10 godina, a nakon dva ubistva koja su se dogodila u dvije kockarnice prošle sedmice.

"Niko nije vrijedan da si tužna! VOLIM TE..." Jelena Karleuša objavila posljednju SMS prepisku sa majkom

Utorak, 26.03.2019 | 20:57

Jelena Karleuša se danas se prvi put pojavila pred novinarima poslije smrti majke Divne, i to na snimanju "Zvezda Granda".

Idealan SAVEZNIK u "borbi": Konzumirajte ove ČETIRI NAMIRNICE i riješite se CELULITA!

Utorak, 26.03.2019 | 20:56

Ne znate kako da se otarasite celulita? Da li ste isprobali sve postojeće metode i pokušali da promijenite ishranu?

VIDEO: Nije "LAMBORGHINI" za svakoga: Pohvalio se novim vozilom, pa SLUPAO 300.000 eura!

Utorak, 26.03.2019 | 20:20

Snimak vozača "lamburginja" koji je uništio svoje vozilo vrijedno oko 300.000 eura, brzo je postao viralan.

SLAVNI GLUMAC stigao u Beograd: Snimaće nastavak POPULARNOG FILMA?

Utorak, 26.03.2019 | 19:57

Britanski glumac Danijel Krejg stigao je u Beograd, prenosi "Kurir" i navodi da je razlog najvjerovatnije snimanje 25. nastavka o agentu 007, u čijoj ulozi će se Krejg naći posljednji put.

„Boli li ježa kad se počeše po leđima?“: On je ZVIJEZDA INSTAGRAMA, a jedan video je sve NASMIJAO

Utorak, 26.03.2019 | 18:50

Nije rijetkost da vlasnici otvaraju naloge na društvenim mrežama za svoje ljubimce. Ipak, ježevi se ne nalaze tako često u stanovima i kućama. To je možda jedan od razloga što su Uni i Toro, gotovo preko noći, postali zvijezde.