Srijeda, 19.06.2019 | 14:29
IZVOR: klix.ba

Da li ovo mogu biti NOVA MJESTA ZA ŽIVOT: Naučnici otkrili DVIJE NOVE PLANETE koje su slične Zemlji

Naučnici su saopćili da su otkrili dvije nove planete slične Zemlji u našoj galaksiji.

Foto: Ilustracija, sciencedaily.com

Novootkrivene planete su toliko slične Zemlji da su već našle svoje mjesto među top 20 kandidata za kolonizaciju. Obje planete kruže oko susjedne zvijezde pod nazivom Teegarden, udaljene su 12,5 svjetlosnih godina i nalaze se u konstelaciji Aries. Teegarden je patuljasta zvijezda 10 puta svjetlija od našeg sunca, stara je osam milijardi godina, a otkrivena je još 2003. godine.

"Dvije planete su slične planetama u našem Solarnom sistemu. One su samo malo teže od Zemlje te se nalaze u takozvanoj naseljivoj zoni gdje voda može biti prisutna u tečnoj formi".

Postoji 60 posto štansi da Teegarden b može zagrijavati planetu tako da odgovara razvoju života, a to su temperature od 0 do 50 stepeni. Prosječna temperatura je vjerovatno 28 stepeni. S obzirom na masu i minimalnu izloženost radijaciji, Teegarden b je dobio naveći ESI (Earth Similaritys Index) indeks ikada. Put oko pomenute zvijezde pređe za period jednak 4,9 dana na Zemlji.

Teegarden c je temperaturom bliži Marsu te ona vjerovatno iznosi minus 47 stepeni na površini. Egzoplaneta se okrene oko zvijezde oko za period jednak 11,4 dana na Zemlji.

Mirotić o IGRI u Barseloni: "Znao sam da će mi neki ZVIŽDATI, ali sam ja MOTIVISAN"

Utorak, 15.10.2019 | 18:36

Nikola Mirotić odlično je otvorio sezonu i u dresu Barselone ima prosjek od čak 30,8 poena po meču.

Zamjenik ministra zdravlja Sjeverne Makedonije podnio OSTAVKU zbog 50 EURA

Utorak, 15.10.2019 | 18:21

Zamjenik ministra zdravlja Sjeverne Makedonije Asim Musa danas je podnio ostavku nakon što je albanska televizija Top čenel objavila snimak na kojem se vidi kako uzima novac od pacijenta.

Samo za one sa "dubokim džepom": Evo koji GRAD nosi epitet NAJSKUPLJEG NA SVIJETU!

Utorak, 15.10.2019 | 18:10

Presudio je niz faktora, uključujući troškove smještaja, prevoza, hrane, odjeće, robe za domaćinstvo i zabavu.

Da li biste je prepoznali? Evo kako je POPULARNA pjevačica SENIDAH izgledala na početku KARIJERE

Utorak, 15.10.2019 | 17:55

Ovako je pjevačica izgledala prije nego što je postala popularna.

Hrskavica ipak može da se REGENERIŠE: Mogući NOVI načini u liječenju OSTEOARTRITISA, tvrde NAUČNICI!

Utorak, 15.10.2019 | 17:53

Mada se do sada smatralo suprotno, hrskavica u ljudskom organizmu ipak može da se regeneriše, potvrdilo je istraživanje naučnika Univerziteta „Djuk“.

RECEPT: Zdravija verzija POMFRITA: Spremite hrskave krompiriće od PALENTE i ZAČINA!

Utorak, 15.10.2019 | 17:38

Ovaj recept možete iskoristiti kao prilog jelima od mesa, ali i kao samostalan obrok, a ukus je savršen.

Dženifer Aniston se pridružila Instagramu, a ova fotografija već ima MILION LAJKOVA

Utorak, 15.10.2019 | 17:32

Glumica Jennifer Aniston bila je među rijetkim celebrityjima bez društvenih mreža sve do danas kada se napokon odlučila pridružiti Instagramu.

Đorđevića pitali za Mihu, a on se prisjetio: Tako je i moj bratanac... Miha će POBIJEDITI na svoj način

Utorak, 15.10.2019 | 17:28

Bivši selektori Srbije, fudbalski - Siniša Mihajlović i košarkaški - Aleksandar Đorđević, treniraju klubove iz Bolonje.

FOTO: Nijesu mogli da se dogovore oko PODJELE zemlje: Jedan od braće podigao "INAT" zgradu široku samo 60 centimetara!

Utorak, 15.10.2019 | 17:23

Najtanja zgrada u Bejrutu široka je samo 60 centimetara u najužem dijelu.

NA ODUŠEVLJENJE DJECE: Na Bulevaru Vojvode Stanka Radonjića postavljen GOLUBARNIK

Utorak, 15.10.2019 | 17:18

Na Bulevaru Vojvode Stanka Radonjića postavljen je golubarnik.