Subota, 14.09.2019 | 18:32
IZVOR: CDM

Naučnici otkrili novu KOMETU koja dolazi iz drugog SOLARNOG sistema

Naučnici su otkrili novu kometu za koju smatraju da je „međuzvjezdani posjetilac“.

Foto:ThoughtCo

Novootkrivena kometa se kreće prema orbiti Marsa. Procjenjuje se da u prečniku ima oko 16 kilometara.

Naučnici smatraju da dolazi iz prostora van našeg Solarnog sistema.

Kometa se kao „međuzvezdani posjetilac“, našla u našem komšiluku, a njenu putanju utvrdio je astronom Genadi Borisov.

Linija kretanja „gosta iz daleka“ je vrlo zakrivljena a brzina neobično velika, što je još jedan od dokaza, da kometa potiče izvan prostora Sunčevog sistema.

Na svom putu će, očekuje se, potpuno zaobići planetu Zemlju. Naučnici predviđaju da će biti vidljiva profesionalnim teleskopima sljedeće godine.

Brzina komete se procjenjuje na oko 150.000 kilometara na čas. Trenutno je udaljena od Sunca oko 420 miliona kilometara.

Vest su potvrdile Nasa i Evropska svemirska agencija, iz kojih najavljuju da rade na prikupljanju informacija o kometi.

I danas JAK SJEVERNI VJETAR, do 25 stepeni

Srijeda, 27.05.2020 | 06:56

Vremenska prognoza za srijedu 27. maj.

Povećan broj letova: Air Srbija od 7. juna ponovo leti za Podgoricu i Tivat

Utorak, 26.05.2020 | 21:53

Air Srbija će zbog povećane potražnje, u periodu do 14. juna povećati broj letova na pojedinim linijama do kojih u ovom trenutku leti, a kako javlja B92 letjeće do Njujorka, Amsterdama, Pariza, kao i do regionalnih destinacija, kao što su Ljubljana, Sarajevo, Banjaluka, Podgorica i Tivat.

"Blic" piše: Zabranjeno slijetanje aviona Montenegro erlajnsa na beogradski aerodrom?

Utorak, 26.05.2020 | 20:32

Direktorat civilnog vazduhoplovstva Srbije je na osnovu reciprociteta donio mjeru kojom se zabranjuje slijetanje aviona "Montenegro erlajnsa" na beogradski aerodorom “Nikola Tesla”, piše “Blic”.

Organizovan povratak POSLJEDNJE grupe crnogorskih POMORACA

Utorak, 26.05.2020 | 20:18

Posljednja grupa pomoraca iz Crne Gore, koji su se od izbijanja pandemije koronavirusa nalazili na kruzerima usidrenim u američkim lukama, u četvrtak 28. maja bi trebalo da krene kući.

Milošević: Još nema konačne odluke o otvaranju granica

Utorak, 26.05.2020 | 20:07

Ambasador Crne Gore u Srbiji Tarzan Milošević kazao je za Radio Slobodna Evropa (RSE) da nije donijeta “nikakva konačna odluka o otvaranju granica”, kao i da vjeruje u “uspostavljanje normalne komunikacije” između Beograda i Podgorice.

VIDEO: Porodica koja je osvojila srca i djece i odraslih - Zavirite u park inspirisan dolinom Mumijevih

Utorak, 26.05.2020 | 19:51

U planinama Saitama u Japanu nalazi se park za djecu (i odrasle) inspirisan crtanom serijom i filmovima Mumijevi (Moomini).

Incident od 21. maja: Sveštenik spreman da plati kaznu umjesto mladića koji ga je napao

Utorak, 26.05.2020 | 19:21

Sveštenik Nikola Radović kazao je da je spreman da plati kaznu koju je Baraninu Selminu Kaleziću (20) izreklo barsko tužilaštvo, zbog napada na Radovića 21. maja ispred Parohijskog doma u Starom Baru, objavljeno je na sajtu Mitropolije crnogorsko-primorske.

Misle da su NAJBOLJI: Ovo su najveći NARCISI zodijaka

Utorak, 26.05.2020 | 19:02

Narcisi su toksičniji nego što mislite. Oni su spremni da urade sve kako bi dobili ono što žele i sebe istakli u prvi plan.

HRVATSKA: UKIDA se neradna NEDJELJA uz pridržavanje opštih mjera

Utorak, 26.05.2020 | 18:49

Zbog povoljne epidemiološke situacije izmjenom Odluke o radnom vremenu i načinu rada u djelatnosti trgovine za vrijeme trajanja proglašene epidemije bolesti covid-19 ukida se zabrana rada nedjeljom, uz pridržavanje opštih mjera i posebnih uputa i preporuka Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo, objavili su u saopštenju iz Nacionalnog štaba civilne zaštite.

Za PRIMJER: Austrija proglašena za NAJBOLJU zemlju u borbi protiv KORONE

Utorak, 26.05.2020 | 18:42

Sa više od 500 umrlih na milion stanovnika, Velika Britanija trenutno bilježi najveću stopu smrtnosti od posljedica COVID-19, prenosi Indipendent. A borba protiv korone je najbolja u Austriji!