Ponedjeljak, 11.11.2019 | 21:56
IZVOR: Novosti.rs

NASA upozorava: Asteroid VEĆI od Ajfelove KULE proći će pored ZEMLJE za manje od 2 nedjelje

Nebesko tijelo, otkriveno 2006. godine, opisano je kao „potencijalno opasno“ zbog blizine našoj planeti.

Foto: Twitter

Procjenjuje se da će asteroid proći pored Zemlje za manje od dvije nedjelje, upozorila je NASA.

Svemirska stijena identifikovana kao 481394, veličine oko 610 metara, dvostruko je veća od Ajfelove kule, tj. velika je kao šest fudbalskih terena.

Očekuje se da će se asteroid približiti Zemlji 20. novembra, i to na 0,029 astronomskih jedinica iznad naših glava, odnosno na 4,35 miliona kilometara.

Letjeće zapanjujućom brzinom od 27.000 km na čas, odnosno oko 22 puta brže od zvuka.

Ovaj asteroid, otkriven 2006. godine, prolazi dva puta godišnje kroz našu orbitu. Spada u grupu Aten asteroida.

Njegova putanja pokazuje da postoji mogućnost sudara u naredna dva vijeka. Svaki asteroid ili kometa koji se kreće na oko 50 miliona kilometara od Zemlje — opisan je kao nebesko tijelo blizu Zemlje (NEO).

Od više od 600.000 asteroida koji se prolaze kroz naš Sunčev sistem, naučnici su kategorisali oko 20.000 NEO objekata.

NASA je prošle nedjelje objavila i da će asteroid veličine Burdž Kalife (najviše zgrade na svijetu) proći pored naše planete dan poslije Božića.

A u septembru je agencija priznala da je identifikovala veliki asteroid samo nekoliko sati prije nego što je ušao u atmosferu i tamo izgorio.

he
11.11.2019 22:27

Alan Ford

0 0
Rajk
11.11.2019 22:52

A, sto upozorava, sta sad da radimo

2 0

OSTALE VIJESTI

Nesvakidašnji trend: Kupovina KUĆA u Italiji za samo JEDAN EURO

Utorak, 10.12.2019 | 18:59

U Italiji je sve više gradova u kojima je moguće kupiti kuću za samo jedan euro.

Jestive ŠOLJICE za KAFU: Avio kompanija služiće svojim putnicima i DESERT u činijama od BISKVITA!

Utorak, 10.12.2019 | 16:46

Putnici „Er Nju Zelanda“ uskoro će moći da jedu šoljice kada popiju kafu, ako se usvoji projekat avio kompanije.

KATASTROFA nad kojom čovjek NEMA KONTROLU: Cijeli grad je nestao za 60 SEKUNDI, preživjelo je samo TROJE

Utorak, 10.12.2019 | 16:08

N novozelandskom Bijelom ostrvu u ponedjeljak je eruptirao vulkan. U vrijeme erupcije u ovom popularnom turističkom odredištu, u krateru je bilo oko 50 ljudi. Najmanje je petoro mrtvih, 20 je teško povrijeđenih, dosta ih se bori za život, a deseci su nestali. Novozelandske vlasti strahuju da bi moglo biti puno mrtvih.

"Ne žele da prljaju zemlju, već vise s litice": Običaj star više od 2.000 godina važi samo u OVOM MJESTU

Utorak, 10.12.2019 | 15:22

Običaj koji zapadni svijet smatra „morbidnim, nedopustivim, necivilizovanim“ je način sahranjivanja koji praktikuje etička grupa Ifugao, koja živi na sjeveru ostrva Luzon, na planini Provins u mjestu Sagada na Filipinima.

Tuga: Preminuo čovjek zbog koga se svijet POLIVAO VODOM

Utorak, 10.12.2019 | 12:03

Pit Frejs, čovjek zbog koga je polivanje kofama hladne vode, poznatije kao Ajs baket čelindž (Ice bucket challenge) postalo popularno širom svijeta, preminuo je u 34. godini.

Nesvakidašnji trend: Kupovina KUĆA u Italiji za samo JEDAN EURO

Utorak, 10.12.2019 | 18:59

FOTO: Praznična ČAROLIJA u Mojkovcu - Deda Mraz u ZLATNOM BALONU krasi centar GRADA

Utorak, 10.12.2019 | 18:51

Nova godina je sve bliže, pa tako i gradovi u Crnoj Gori odišu prazničnim duhom.

Značajan USPJEH: Podgoričanka među deset NAJLJEPŠIH djevojaka na SVJETSKOM izboru

Utorak, 10.12.2019 | 18:43

Podgoričanka Ana Petrušić juče se vratila sa takmičenja Miss Eco Teen koje je održano u Egiptu od 24. do 9. decembra. Ostvarila je zapažen uspjeh i plasirala se među deset najljepših djevojaka na ovom svjetskom izboru.

Istraživanja pokazuju: Šta izbor "krznenog prijatelja" znači za DIJETE

Utorak, 10.12.2019 | 18:23

Psiholozi kažu da izbor kućnog ljubimca dosta govori o ljudima, a istovremeno životinje u velikoj mjeri mogu da utiču kreativne potencijale vlasnika i popunjavaju emotivne praznine.

Prva u SVIJETU: Kreirana TORBICA koja MIRIŠE

Utorak, 10.12.2019 | 18:07

Italijanska modna kuća Fendi objavila je prvi model mirisne torbe.

"Ne kritikujte druge, otkrijte LJEPOTU u sebi": BIJONSE žestoko odgovorila na prozivke na račun svog IZGLEDA

Utorak, 10.12.2019 | 18:02

Slavna pjevačica i ponosna majka troje djece odnedavno se suočava s vrlo neprijatnim komenatarima na račun svog izgleda.

"Jesi li ti depresivna? Hm?": Jovana Joksimović na meti KRITIKA zbog ovog POTEZA u programu UŽIVO

Utorak, 10.12.2019 | 17:51

"Bezobrazno", "Jako kolegijalno...jako. Postojalo je milion ispravnih načina da ovo izvede...Ovo nije nijedan od njih", neki su od pristojnijih komentara na Jovanin račun, s obzirom na to da su mnogi upotrijebili grublje riječi.

"Hej mala...": Marija Šerifović čestitala Džejli na MILIONITOM pregledu pjesme "Ruine", za JEDAN dan!

Utorak, 10.12.2019 | 17:27

Džejla Ramović juče je objavila novu pjesmu “Ruine” i samo jedan dan je bio potreban da ova mlada zvijezda u usponu dostigne milion pregleda na YouTubeu.

Novi BIZARNI trend zavladao svijetom: Šta kažete za ĐAVOLJE USNE?!

Utorak, 10.12.2019 | 17:26

Najnoviji bizarni trend su 'đavolje usne' koje se dobijanju ubrizgavanjem silikona za usne, ali ne na klasičan način da bi se usne samo povećale, već da bi im se promijenio oblik.

VIDEO: Ovdje zakoni prirode NE VAŽE: Preslatke TIGRIĆE je odbacila majka, ali ih je USVOJIO PAS!

Utorak, 10.12.2019 | 17:19

Dva preslatka bengalska tigrića rođena u njemačkom zoološkom vrtu nedugo nakon rođenja napustila je majka.