Ponedjeljak, 11.11.2019 | 21:56
IZVOR: Novosti.rs

NASA upozorava: Asteroid VEĆI od Ajfelove KULE proći će pored ZEMLJE za manje od 2 nedjelje

Nebesko tijelo, otkriveno 2006. godine, opisano je kao „potencijalno opasno“ zbog blizine našoj planeti.

Foto: Twitter

Procjenjuje se da će asteroid proći pored Zemlje za manje od dvije nedjelje, upozorila je NASA.

Svemirska stijena identifikovana kao 481394, veličine oko 610 metara, dvostruko je veća od Ajfelove kule, tj. velika je kao šest fudbalskih terena.

Očekuje se da će se asteroid približiti Zemlji 20. novembra, i to na 0,029 astronomskih jedinica iznad naših glava, odnosno na 4,35 miliona kilometara.

Letjeće zapanjujućom brzinom od 27.000 km na čas, odnosno oko 22 puta brže od zvuka.

Ovaj asteroid, otkriven 2006. godine, prolazi dva puta godišnje kroz našu orbitu. Spada u grupu Aten asteroida.

Njegova putanja pokazuje da postoji mogućnost sudara u naredna dva vijeka. Svaki asteroid ili kometa koji se kreće na oko 50 miliona kilometara od Zemlje — opisan je kao nebesko tijelo blizu Zemlje (NEO).

Od više od 600.000 asteroida koji se prolaze kroz naš Sunčev sistem, naučnici su kategorisali oko 20.000 NEO objekata.

NASA je prošle nedjelje objavila i da će asteroid veličine Burdž Kalife (najviše zgrade na svijetu) proći pored naše planete dan poslije Božića.

A u septembru je agencija priznala da je identifikovala veliki asteroid samo nekoliko sati prije nego što je ušao u atmosferu i tamo izgorio.

he
11.11.2019 22:27

Alan Ford

0 0
Rajk
11.11.2019 22:52

A, sto upozorava, sta sad da radimo

2 0

KORONAVIRUS u Crnoj Gori - Dva pacijenta u Kliničkom centru životno ugrožena

Subota, 04.07.2020 | 12:52

U Kliničkom centru Crne Gore trenutno se liječi 28 pacijenata kod kojih je potvrđeno prisustvo virusa COVID-19, od kojih je sedam u Poluintenzivnoj jedinici, a dva su u Jedinici intenzivnog liječenja i vitalno su ugroženi, saopšteno je danas iz te zdavstvene ustanove.

MERIDIAN: Zajedništvo je jedina snaga koja nam može pomoći!

Subota, 04.07.2020 | 12:49

Pandemija COVID-19 donijela je teške trenutke za našu zemlju i region. Pomoć je tražena sa svih strana, a pozivima su se odazvali samo društveno odgovorni među kojima je kompanija Meridianbet.

Osvojio srca ljudi: Policajac kabanicom prekrio povrijeđenog psa da ne kisne

Subota, 04.07.2020 | 12:16

Saobraćajni policajac iz Jozgata u Turskoj, kabanicom je prekrio povrijeđenog psa na ulici i time pokušao da ga zaštiti od kiše.

SUROVA igra sudbine: Prelijepa fudbalerka doživjela bizarnu nesreću, AMPUTIRALI su joj nogu

Subota, 04.07.2020 | 11:25

Kolumbijska fudbalerka Joanis Menko doživjela je bizarnu nesreću koja je rezultirala amputacijom noge!

KORONA i u KOŠARCI: Dva pozitivna slučaja, treninzi obustavljeni

Subota, 04.07.2020 | 11:15

Korona je ušla i u košarku - seniorska i mlada reprezentacija Crne Gore prekinule su mini-pripreme u Tivtu, a treninge je obustavila i ženska selekcija koja se spremala u Bijelom Polju.

KRALJICE LJETA: Pet razloga da svakog dana jedete BRESKVE

Subota, 04.07.2020 | 11:09

Mnogima omiljeno ljetnje voće - breskve, konačno su "osvojile" pijace i markete. Mame nas svojim slatkastim mirisom i lakoćom kombinovanja s drugim i slatkim i slanim namirnicama, no ujedno su bogate hranljivim stvarima te njihova redovna konzumacija pozitivno utiče na naše zdravlje.

SPEKTAKULARAN snimak sa MARSA - krater pun LEDA bi mogao da omogući naseljavanje ljudi?

Subota, 04.07.2020 | 10:55

Evropska svemirska agencija objavila je spektakularni snimak kratera na Marsu koji bi mogao da omogući naseljavanje ljudi i da bude izvor vode za ljudsku koloniju ako se ona ikada oformi na susjednoj planeti. Krater Koroljev, ispunjen ledom, snimljen je iz vazduha.

"Tretirala sam je kao dijete": Uginula najstarija mačka na svijetu, evo koliko je imala godina

Subota, 04.07.2020 | 10:40

Najstarija mačka na svijetu uginula je u 31. godini. Rabl je 31 godinu napunila u maju, a vlasnica Mišel Heritež ju je dobila na poklon kada je bila stara 20 godina.

Đoković najavio: Tražiće pokrivanje svih TROŠKOVA za odlazak na TURNIRE

Subota, 04.07.2020 | 10:30

Novak Đoković više nema korona virus, a po dobijanju negativnog nalaza, vratio se na posao.

Maslovar: Zdravlje djece prioritet, otvaranje vrtića zavisiće od epidemiološke situacije

Subota, 04.07.2020 | 10:01

Potpredsjednik opštine Tivat Dejan Maslovar održao je juče sastanak, putem video poziva, sa direktoricom JPU "Bambi" Katarinom Hercegovac i predsjednicom Savjeta roditelja ove predškolske ustanove Sanjom Vuković.