Četvrtak, 12.03.2020 | 17:21
IZVOR: kolektiv.me

Počinje zvanična prodaja Samsung Galaxy S20 serija u Crnoj Gori

Kompanija Samsung Electronics Co., Ltd. je nakon događaja za domaću javnost objavila i početak zvanične prodaje tri nova flegšip telefona iz Galaxy S20 serije u Crnoj Gori.

Foto: Samsung

Prodaja počinje sutra, 13. marta, po preporučenim maloprodajnim cenama od  919 EUR za Galaxy S20, 1.029 EUR za Galaxy S20+ i 1.379 EUR za Galaxy S20 Ultra.

Potpuno novi dizajn kamere, kombinovan sa vještačkom inteligencijom sa najvećim Samsung senzorom do sada, korisnicima će omogućiti za naprave fotografije savršenog kvaliteta. Galaxy S20 i S20+ dolaze sa kamerom od 12MP Dual Pixel tehnologije, dok S20 Ultra ima kameru od čak 108 MP, uz mogućnost uveličavanja Space Zoom-om do 100 puta, pri čemu fotografije zadržavaju visoki kvalitet.

Korisnici mogu da prave realistične snimke u 8K rezoluciji, pa čak i video materijal napravljen u nestabilnim uslovima izgleda kao da je nastao uz pomoć profesionalne akcione kamere.

Galaxy S20 seriju odlikuju dobro poznate performanse i mogućnosti koje se odnose na kameru, ekran, bateriju i sigurnost. Samsung Knox bezbjedonosni sistem štiti korisnike i njihove uređaje, primajući mjesečne i kvartalne izvještaje o sigurnosti. Omogućen je i pristup više od 5.000 Samsung ili partnerskih proizvoda, putem SmartThings aplikacije.

Galaxy S20 biće dostupan u kosmičko sivoj, nebesko plavoj i nebesko roze boji, S20+ u kosmičko sivoj, nebesko plavoj i kosmičko crnoj, dok će S20 Ultra biti dostupan u kosmičko sivoj i kosmičko crnoj boji.

Foto: Samsung

KORONA i u KOŠARCI: Dva pozitivna slučaja, treninzi obustavljeni

Subota, 04.07.2020 | 11:15

Korona je ušla i u košarku - seniorska i mlada reprezentacija Crne Gore prekinule su mini-pripreme u Tivtu, a treninge je obustavila i ženska selekcija koja se spremala u Bijelom Polju.

Njih nazivaju još i "kraljice ljeta": Breskve smanjuju alergije, kožu čine glatkom, jačaju imunitet...

Subota, 04.07.2020 | 11:09

Mnogima omiljeno ljetnje voće - breskve, konačno su "osvojile" pijace i markete. Mame nas svojim slatkastim mirisom i lakoćom kombinovanja s drugim i slatkim i slanim namirnicama, no ujedno su bogate hranljivim stvarima te njihova redovna konzumacija pozitivno utiče na naše zdravlje.

SPEKTAKULARAN snimak sa MARSA - krater pun LEDA bi mogao da omogući naseljavanje ljudi?

Subota, 04.07.2020 | 10:55

Evropska svemirska agencija objavila je spektakularni snimak kratera na Marsu koji bi mogao da omogući naseljavanje ljudi i da bude izvor vode za ljudsku koloniju ako se ona ikada oformi na susjednoj planeti. Krater Koroljev, ispunjen ledom, snimljen je iz vazduha.

"Tretirala sam je kao dijete": Uginula najstarija mačka na svijetu, evo koliko je imala godina

Subota, 04.07.2020 | 10:40

Najstarija mačka na svijetu uginula je u 31. godini. Rabl je 31 godinu napunila u maju, a vlasnica Mišel Heritež ju je dobila na poklon kada je bila stara 20 godina.

Đoković najavio: Tražiće pokrivanje svih TROŠKOVA za odlazak na TURNIRE

Subota, 04.07.2020 | 10:30

Novak Đoković više nema korona virus, a po dobijanju negativnog nalaza, vratio se na posao.

Maslovar: Zdravlje djece prioritet, otvaranje vrtića zavisiće od epidemiološke situacije

Subota, 04.07.2020 | 10:01

Potpredsjednik opštine Tivat Dejan Maslovar održao je juče sastanak, putem video poziva, sa direktoricom JPU "Bambi" Katarinom Hercegovac i predsjednicom Savjeta roditelja ove predškolske ustanove Sanjom Vuković.

Par ZALJUBLJENIJI nego ikad? Veljko i Bogdana u prvom izlasku nakon mjesec dana

Subota, 04.07.2020 | 09:42

Bogdana Rodić i Veljko Ražnatović izašli su na večeru prethodne noći, što je njihov prvi izlazak poslije njenog porođaja 3. juna.

Inspekcija tvrdi: Crnogorske plaže BEZBJEDNE za kupače

Subota, 04.07.2020 | 09:22

Glavna turististička inspektorka Svetlana Šljivančanin kazala je da su plaže na Crnogorskom primorju bezbjedne za turiste, jer o njima, kako je istakla, brine Morsko dobro, zakupci, ali i Turistička inspekcija.

"Volim svoje obraze, želim da uvijek budu ovakvi" - Ovako izgleda zavisnica od estetskih operacija

Subota, 04.07.2020 | 09:11

Prije pet godina je izgledala sasvim prosječno i ni po čemu nije odvlačila pažnju prolaznicima na ulici, sve dok joj nije postala zavisnica od estetskih operacija.

Ustavni sud donio rješenje: Cjenovnik Deponije NA PROVJERI

Subota, 04.07.2020 | 09:03

Ustavni sud donio je rješenje o pokretanju postupka za ocjenu ustavnosti i zakonitosti Odluke o cijenima usluga deponovanja komunalnog otpada na deponiji Livade, a na osnovu inicijative koju je 1. novembra 2019. godine podnio Filip Kažić, advokat iz advokatske kancelarije Komnenić i saradnici, prenosi Dan.