Srijeda, 08.03.2017 | 19:12
IZVOR: Mondo.rs

Galaxy S8 i S8+: Iznenadiće vas cijene i nova boja

Ovo su navodne cijene Galaxy S8 i Galaxy S8 Plus telefona u Evropi i Velikoj Britaniji, i s obzirom na to da smo prvo čuli da će biti oko 1.000 eura, ovo je više nego prijatno iznenađenje!

foto: Promo/@Evleaks Twitter

Cijene za Galaxy S8 i Galaxy S8 Plus su procurele pred zvanično objavljivanje telefona krajem mjeseca. Kako su fanovi i predpostavljali oba telefona će biti prilično skupa u Evropi.

Roland Kvant iz MobileGeeks.de je postao pouzdan izvor procurelih informacija, te je ovoga puta izašao sa detaljima o Galaxy S8 seriji. Telefoni će biti dostupni u crnoj, srebrnoj i ljubičastoj boji i koštaće 799 eura za S8 i 899 eura za S8 Plus u Evropi, dok će u Ujedinjenom Kraljevstvu biti malo skuplji sa 799 i 899 funti i već mogu da se naruče prenosi technobuffalo.

foto: Promo/@Evleaks Twitter

Oba telefona u Galaxy S8 liniji se očekuju da će imati veće, Infinty ekrane od ivice do ivice telefona, skener rožnjače, unaprijeđene kamere, USB-C povezivost i moguću S Pen kompatibilnost.

Samsung će prikazati Galaxy S8 na događaju u Njujorku 29. marta a u prodaji će se pojaviti 28 aprila.

foto: Promo/@Evleaks Twitter

Budvanin
08.03.2017 20:51

Ma dzabe nema sto svako ce ga moc kupit koliko je jeftin

7 1

5 psiholoških trikova uz koje će svaki muškarac pasti na tebe

Subota, 29.04.2017 | 13:13

Traži mu uslugu. Ne preveliku, ne premalu - nešto što će mu pomoći da ispadne junak.

Priprema za sezonu: DEPONIJA u centru Budve!

Subota, 29.04.2017 | 12:54

Brojni nesavjesni pojedinci pored kontejnera ostavljaju u kabasti otpad, stari namještaj...

SUROVI BALOTELLI izvrijeđao Kim Kardashian!

Subota, 29.04.2017 | 12:52

U svom obraćanju na društvenim mrežama imao je poruku i za njenog muža Kaynea Westa.

Provjerite šta zadah otkriva o vašem zdravlju!

Subota, 29.04.2017 | 12:45

U 87 posto slučajeva uzrok zadaha su zaostala hrana i loša higijena. No ne nađe li stomatolog pravi uzrok, može se raditi i o gastritisu ili o bolestima bubrega, jetre ili pluća.

Naučnici dali PRECIZAN kalendar kada će nas pogoditi zemljotres, erupcija i druge katastrofe!

Subota, 29.04.2017 | 12:22

Prikupljajući geografske podatke i uzorke vjerovatnosti, naučnici su dali precizan kalendar cunamija, zemljotresa i erupcija koje nas mogu pogoditi.

Muškarci otkrivaju koje najčešće greške žene prave u vezama

Subota, 29.04.2017 | 12:00

Preko nekih stvari muškarci lako pređu, no neke im toliko idu na živce da zbog toga dolazi i do prekida.

De Gea bi mogao biti najskuplji golman: Njih bi mogao nadmašiti!

Subota, 29.04.2017 | 11:56

Ako do transfera dođe, De Gea će ući na listu top 10 najskupljih fudbalera svijeta ikada. Tamo bi mogao nadmašiti veličine poput Zidanea, Kake, Figa

Ognjen Amidžić PROZVAO Andriju Miloševića: Kako će odreagovati?!

Subota, 29.04.2017 | 11:47

Sinoć je opština Novi Beograd organizovala za građane besplatno igranje predstave "Zlatni lančić od bižuterije".

SJAJNI KOMNEN: Oduševio Čolićevom pjesmom!

Subota, 29.04.2017 | 11:20

Svi smo ponosni na osmogodišnjeg dječaka iz Podgorice koji hrabro korača takmičenjem "Pinkove zvezdice"!

HOROR: Ostavili BEBU kraj kante za smeće pa pobjegli!

Subota, 29.04.2017 | 10:58

"Ma to vam je igračka", hladnokrvno je dobacio muškarac prolaznici nakon što je kraj kante za smeće ostavio mrtvu bebu.