Petak, 04.10.2024 | 07:15
IZVOR: index.hr

Ove vrste pića je najbolje da PIJETE UJUTRO

Osim ishrane i redovnog vježbanja, postoji još nekoliko načina kako prirodnim putem možete uticati na postizanje željene figure.




Foto: Ilustracija, Pixabay

S postizanjem svojih ciljeva najbolje je započeti odmah ujutro, a u svoju rutinu, osim kvalitetnog doručka, kratke šetnje ili treninga, možete konzumirati i određene vrste pića koje će pomoći u topljenju masnih naslaga na stomaku.

Dijetetičarka Amy Goodson za portal Eat This, Not That izdvojila je četiri najbolje vrste pića koje utiču na masne naslage u ovom području, a koje biste trebali konzumirati ujutro.

Zeleni čaj
Osim za topljenje masnih naslaga, zeleni čaj pozitivno utiče i na probavu. Ova vrsta čaja obiluje epigalokatehin galatom (EGCG), za koji se zna da povećava metabolizam i ubrzava proces sagorijevanja masti, posebno tokom vježbanja.

Goodson ističe da "kofein u zelenom čaju takođe ima blagi stimulišući učinak, dodatno povećavajući potrošnju kalorija. Istraživanja sugerišu da kombinacija EGCG-a i kofeina može pomoći u razgradnji pohranjenih masti, posebno masnih naslaga na stomaku".

Kafa
Šoljica kafe dnevno može pomoći u sprječavanju nakupljanja masnih naslaga na stomaku, prenosi Eat This, Not That. Do toga dolazi zato što kofein ubrzava metabolizam i sagorijeva masti. Jutarnja šoljica kafe takođe stimuliše nervni sistem, što obavještava masne stanice da je vrijeme za razgradnju masti. Ovaj učinak pojačava se kada vježbate.

"Istraživanja pokazuju da kofein može povećati potrošnju energije i oksidaciju masti, posebno kod vitkih osoba, što ga čini odličnim jutarnjim napitkom za gubitak masnoće", tvrdi dijetetičarka.

Foto: Ilustracija, Pixabay

Čaj od đumbira
Mnogima omiljen i vrlo zdrav, đumbir povećava tjelesnu temperaturu, a time i broj sagorjelih kalorija. Često ga se preporučuje za konzumaciju tokom prehlada, ali i kao prirodni izbor za jačanje imuniteta.

"Gingerol, aktivni sastojak u đumbiru, takođe pomaže poboljšati probavu, smanjiti glad i ubrzati metabolizam. Studija objavljena u časopisu Metabolism otkrila je da konzumacija čaja od đumbira povećava osjećaj sitosti i pomaže tijelu da bolje sagorijeva kalorije", objašnjava Goodson.

Proteinski napitci
Proteinski napitci su izvrsni jer su zasitni i ukusni. Unos dovoljne količine proteina odmah nakon buđenja može smanjiti želju za hranom, usmjeriti gubitak masnoće i pomoći u očuvanju mišićne mase. Sve su to ključni činioci kada je riječ o topljenju masnih naslaga na stomaku.

"Jutarnji proteinski shake, napravljen od proteina surutke ili biljnog proteina, može pomoći ubrzati metabolizam zahvaljujući termičkom učinku hrane (TEF). Protein ima viši TEF od masti i ugljenihhidrata, što znači da vaše tijelo troši više energije kako bi ga svarilo i obradilo", zaključuje dijetetičarka.

KOMENTARI (0)

Ostavi komentar

Ostavite komentar

* Komentari se na portalu objavljuju u realnom vremenu. "Kolektiv.me" se ne može smatrati odgovornim za napisane komentare. Zabranjen je govor mržnje, psovanje, vrijeđanje i klevetanje. Takav sadržaj će biti izbrisan čim bude primijećen, a autori mogu biti prijavljeni nadležnim institucijama.

Od danas jeftinije sve vrste goriva

Utorak, 11.08.2026 | 08:06

Benzin je od ponoći jeftiniji šest centi, a dizel tri centa, saopšteno je iz Ministarstva energetike i rudarstva.

Morska voda odličnog kvaliteta na gotovo 80 odsto kupališta

Utorak, 11.08.2026 | 08:46

Morska voda na crnogorskom primorju uglavnom je odličnog kvaliteta, pokazali su najnoviji rezultati ispitivanja Instituta za biologiju mora. Od 114 lokacija, na čak 78,1 odsto voda je ocijenjena kao odlična, dok je na 10,5 odsto lokacija bila zadovoljavajućeg kvaliteta.

Šta predviđa novi Zakon o zaštiti podataka: Kazne do dva miliona eura, građanima veća prava

Utorak, 11.08.2026 | 08:12

Vlada Crne Gore utvrdila je Predlog zakona o zaštiti podataka o ličnosti, kojim se predviđa novi pravni okvir za obradu ličnih podataka, jačanje prava građana i odgovornosti institucija i kompanija koje raspolažu takvim podacima.

Nepropisno parkiranje može koštati 100 eura, građani upozoravaju na manjak mjesta

Utorak, 11.08.2026 | 08:26

Podgorička Komunalna policija od juče sankcioniše nepropisno parkiranje i zaustavljanje, a kazna za taj prekršaj iznosi 100 eura. Prema riječima komunalnog policajca Petra Jovetića, u fokusu će biti uži centar grada, brojni bulevari i City kvart.

Domaće kupinovo vino: Jednostavan recept za aromatično piće od zrelih kupina

Utorak, 11.08.2026 | 09:28

Kupinovo vino je tradicionalno voćno vino intenzivne boje i prepoznatljive arome, a može se napraviti i kod kuće od svega nekoliko sastojaka. Najvažnije je koristiti potpuno zrele i zdrave kupine, kao i dobro oprane i sterilisane posude kako bi fermentacija protekla pravilno.

S&P potvrdio kreditni rejting „A+“ i unaprijedio samostalni kreditni profil sa „a“ na „a+“

Utorak, 11.08.2026 | 16:04

Potvrđeni kreditni rejting „A+“ uz stabilne srednjoročne izglede odražava očekivanje agencije S&P da će Grupa Triglav nastaviti da ostvaruje snažne poslovne rezultate i zadržati snažnu finansijsku poziciju.

Jutjub pooštrava uslove za zaradu: Kreatorima će trebati duplo više pregleda

Utorak, 11.08.2026 | 15:29

Guglova platforma Jutjub objavila je da će od 1. februara pooštriti uslove za nove kreatore sadržaja koji žele da zarađuju od reklama i pretplata.

Obustava saobraćaja na dijelu Bulevara Vojislavljevića od 12. do 23. avgusta, omogućen pristup poslovnim subjektima

Utorak, 11.08.2026 | 15:25

Zbog izvođenja radova na izgradnji Bulevara Vojislavljevića, od 12. do 23. avgusta biće na snazi totalna obustava saobraćaja na dijelu trase od Ulice Đura Jakšića do Ulice Princeze Ksenije u Podgorici, najavili su iz Uprave za saobraćaj.

Odabran glavni projektant bulevara kroz Tivat, vrijednost ugovora 137.000 eura

Utorak, 11.08.2026 | 15:06

Opština Tivat odabrala je projektantski biro koji će izraditi glavni projekat izgradnje bulevara kroz Tivta, odnosno glavni projekat rekonstrukcije magistralnog puta M-11, Lepetani – Tivat.

Anastasija Gudelj pokazala kako izgleda 27 dana nakon porođaja i sve iznenadila (FOTO)

Utorak, 11.08.2026 | 14:42

Nasljednica Cece Ražnatović je pre manje od mesec dana na svet donela sina Ilijana, a već je pokazala zavidnu figuru.

Osumnjičenom za ubistvo Tupaka Šakura prijeti doživotna robija

Utorak, 11.08.2026 | 14:24

U Las Vegasu je zvanično počelo suđenje bivšem vođi ulične bande koji je optužen za planiranje ubistva hip-hop legende Tupaka Šakura prije tačno tri decenije. Trenutno je u toku izbor porote, a proces privlači ogromnu pažnju svjetske javnosti.

Sudar tri automobila na Očinićima

Utorak, 11.08.2026 | 14:12

Tri osobe su povrijeđene u sudaru koji se danas oko 12.30 časova dogodio na magistralnom putu Cetinje – Budva kod benzinske pumpe na Očinićima.

Lebron Džejms priprema dokumentarac: Biće spektakularan

Utorak, 11.08.2026 | 14:10

Lebron Džejms potvrdio je da je u pripremi dokumentarni film o njegovom životu i karijeri, u kojem bi trebalo da budu prikazani i brojni do sada neobjavljeni snimci iza kulisa.

Ove namirnice hlade i vraćaju energiju tokom vrućih dana

Utorak, 11.08.2026 | 14:03

Ljetne vrućine često sa sobom donose umor, žeđ i osjećaj težine. Kada temperature porastu, osim dovoljne količine tečnosti, važno je obratiti pažnju i na ono što jedemo.

Podgorica: U akciji “Brzina” za sedam dana uhapšeno 56 osoba

Utorak, 11.08.2026 | 13:52

Saobraćajna policija odjeljenja bezbjednosti Podgorica je u prethodnih sedam dana, u okviru nacionalne akcije „Brzina“ kontrolisala 307 vozača i uhapsila 56 osoba, objavila je na mreži X Uprava policije.